2013 במבט לאחור שהכינו עבורי בוורדפרס-מחווה מרשים-תודה   10 comments

העוזרים הנאמנים של סטטיסטיקות WordPress.com הכינו דוח שנתי לשנת 2013 עבור בלוג זה.

הנה תקציר:

אולם האופרה בסידני יכול להכיל 2,700 איש. בבלוג הזה ביקרו בערך 21,000 פעמים בשנת 2013. אם הבלוג היה אולם האופרה בסידני, הוא היה מוכר את כל הכרטיסים לבערך 8 הצגות כדי שיצפו בו אותה כמות אנשים.

לחץ כאן כדי לראות את הדוח המלא.

 שמחה שהבלוג זכה לכל כך הרבה צפיות.
תודה לכל הגולשים שביקרו וחלקו איתי את החוויות בדרך

שתהיה לכולם שנה אזרחית נהדרת
ותודה לוורפרס על המחווה.
בהחלט נעים לקבל.
תודה

10 תגובות ל-“2013 במבט לאחור שהכינו עבורי בוורדפרס-מחווה מרשים-תודה

לקבלת עדכונים לתגובות באמצעות RSS.

  1. שנה טובה ומאושרת אתי היקרה
    כל שתבקשי לו יהי
    מרים מנורה

    • אין לי הרבה בקשות. למעט בריאות לכל הסובבים אותי. ושהראש ימשיך לעבוד:)
      שתהיה לכם שנה נהדרת עם עוד טיולים נהדרים.
      אתי

  2. יפה מאוד :-) הייתי שמח לקבל דומה מתפוז…

    בעיקר התרשמתי מזה שעופר הצליח להתברג פעמיים לחמשת המגיבים הראשונים :-)

    מאחל לך 2014 פורייה עוד יותר בבלוג!

    • תפוז מתדרדר מיום ליום לצערי. בבלוג שלי יש כל כך הרבה תקלות שהתייאשתי. הם לא מתקנים רק מכניסים עוד פיצרים כדי למשוך גולשים בעיקר לפורומים לדעתי. עצוב שכך. לעומת זה וורדפרס עובד בהתנדבות. אפס תקלות ואם יש חס וחלילה מיד מתקבלת עזרה.
      הם בהחלט ראויים לציון ולכן גם כל כך פופולאריים. לתפוז יש הרבה מה ללמוד. מוזמן להעביר לתפוז שילמדו מאחרים.
      לדעתי הבלוגיה נגמרת לאט לאט וחבל
      שתהיה שנה אזרחית טובה יותר ופוריה יותר.
      תודה לאיחולים.

  3. כל הכבוד אתי !
    בעצם מגיע לך .
    מרגש מאוד !

    • זה בכלל לא מובן מאיליו. ולא מגיע. הם מכינים כזו מצגת לכל הבלוגרים בעולם. זה ההבדל ביניהם לבין תפוז. התנדבות עם יחס אישי לכל גולש. וזה הייחוד.
      היה נעים לקבל.
      שתהיה לך שנה אזרחית נהדרת.

  4. שנה טובה גם פה, אתי יקרה

  5. סיכום מרשים :-)
    איך מקבלים כזה? אני לא קיבלתי….

    • גם אני הופתעתי גם לי בבלוג החדש אין סיכום עולמי. כנראה שזה שנתי. אין לי מושג . גם אני לא קבלתי סיכום עולמי לבלוג החדש שלי
      שהוא ההמשך של זה. ויש לו כתובת שונה . מוזר מאוד. הייתי כותבת להם , אבל קשה לי באותיות האנגליות הקטנות.
      לכן לא שלחתי לברר.
      מקווה שתקבלי.

כתיבת תגובה

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

