היות ובלוג זה מלא כמעט,תמצאו אותי בקישורים המצורפים. תודה   4 comments

אתם מוזמנים לקישורים המצורפים הבלוג הזה התמלא והגיע לנפח 3 GB שזה הגבול:) פתחתי בלוג חדש כאן

בלוג הגדול מס 2 חדש

http://
סיוע-בביטוח-לאומי-
וזכויות-נכים-חינם.com

בלוג המתכונים

בלוג המוזיקה

 

הבלוג הזה – הטיולים אמירות ועוד,בלוג מס 1 עובר לכאן

פורסם אוגוסט 7, 2013 על ידי yara113 ב-אמירות ואחרים,, טיולים בחול ובארץ,, מתכונים

תגים:

4 responses to “היות ובלוג זה מלא כמעט,תמצאו אותי בקישורים המצורפים. תודה

לקבלת עדכונים לתגובות באמצעות RSS.

  1. מבאס, אתי. איך זה, מה הבלוג מוגבל?

  2. זו החלטה אישית של כל אחד. ניתן להגדיל בתמורה ל משהוא כמו 600 שקל לשנה. אולי זה לא הרבה, היות ויש לי 4 בלוגים עשה חשבון.
    יש שידרוג ב-60 דולר ויש ב=99 דולר לשנה. לא משלמת באינטרנט. ולא רוצה להסתבך. באתר יש הרבה יותר ממה שיש לי. חייבים דומיין,
    שרת ועוד. זה לא פוגם. השארתי מקום לתזכורות מעת לעת ויש גם במייל שלי.
    זו מערכת טובה ויציבה. בלי פרסום וגם אם יש הוא לא מורגש ולי זה חשוב.
    יש הרבה אפשרויות בממשק שבחרתי. ומה יהיה מחר…………
    הבלוג רץ. נכנסים כמה שנכנסים. לא תלויה באיש. יכולה לתכנן פרסומים מראש וזה ייתרון ענק.
    מסתפקת בזה. ואת התפוזי כנראה אסגור. הוא מתדרדר מיום ליום. הערום שוב מופיע גם ביום וזה מתסכל מאוד
    שבוע נפלא

  3. שיהיה בשעה טובה אתי !
    עבודה לא קלה .
    אל תסגרי את הבלוג בתפוז ,זה כל כך יפה !

    • אם לא יתקנו את הבלוג, הרשומות יהיו סגורות, לא סוגרת את הבלוג. ומי שירצה ימצא אותי כאן. גם את זה לא סוגרת השארתי מקום לעוד כמה חשובים מעת לעת.
      סוף שבוע נעים

כתיבת תגובה

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

